21 augusti 2011

Mat, motion, mat

Efter två kvällars drickande börjar man känna sig ganska så seg. Man är ju inte 25 längre:-). Jag vaknade redan halv 9 i morse och har mest slappat runt hemma förutom en kort sväng till vårt shoppingcenter med Steve. Jag lyckades också släpa mig till Zumban vid fyra. Jag var långt ifrån motiverad men jag visste att det skulle pigga upp mig plus att det är kul.
Till lunch blev det plättar med turkisk youghurt blandad med grädde samt bär.
Till middagen var jag supersugen på något salt så det blev stekta korvar, "räksalladen" från tidigare i veckan, blomkålsris och stekta champinjoner. Det var precis vad kroppen behövde.

Steve ska åka och hälsa på sin kompis ikväll och då tänker jag ladda DVD-spelaren med den andra Twilight-filmen som jag köpte på rea idag. Jag såg den första filmen på TV i veckan och den var helt bra, för att vara tonårsfilm. Jag kan faktiskt förstå att tonåringstjejer klistrar väggarna på sina rum med planscher av huvudrollsinnehavaren Robert Pattinson, han har något visst:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...