23 mars 2012

Klick, klick

När jag bodde i Finland så beställde jag ofta kläder via postorder men sen jag flyttade till England har det varit dåligt med den saken. Det finns helt enkelt så många olika affärer i London att man inte behöver ta till internet för att få ett tillräckligt stort urval. Inte jag iallafall. Dessutom föredrar jag att känna på och prova varorna innan jag köper eftersom jag inte har lust att stå och köa på posten för att returnera produkter som jag inte gillade eller inte passade.

Nu har jag dock gjort ett undantag i och med H&M:s samarbete med Marni. När jag kollade igenom deras kollektion såg jag en hel del armband som gärna skulle ha fått pryda mina armar. Naturligtvis brydde jag mig inte om att ställa mig utanför en butik i city kl 7 på morgonen, utan hoppades på att kunna köpa det jag ville online...eller i värsta fall på ebay (skulle inte förvåna mig om hälften av alla produkter som köps från H&M:s samarbetskollektioner slutar på ebay). Jag fick dock den här iden lite sent och när jag kollade på nätet så var i princip allt slutsålt, och naturligtvis alla grejer som jag ville ha. Av någon orsak återvände jag till webbsidan några dagar senare och då såg jag att de hade fyllt på lagret för ett av armbandet som jag ville ha fanns nu. Jag klickade snabbt hem det (borde få det i dagarna om ingen på posten stulit det). Jag har sedan dess gått in på deras webbplats varje dag och i morse kunde jag beställa ännu ett av armbanden som jag ville ha.
Det här borde komma idag eller imorgon
Idag köpte jag det här. Gillar mossgrönt och orange.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...