3 mars 2012

Halv åtta hos mig...

Ikväll kommer mina två äldsta Londonkompisar hit på middag. Jag ser verkligen fram emot kvällen. Jag älskar att hålla middagar även om det inte sker alltför ofta.

Jag började matförberedelsen igår kväll och nu är det bara tillbehören till huvudrätten och bordsdukningen kvar. Jag gillar att göra mat som man kan förbereda så att man kan spendera tid med gästerna istället för att svettas i köket.

Jag har också hunnit med en timmes Body Attack på gymet så nu kan jag äta gott med gott samvete, fast eftersom varje rätt är LCHF så skulle jag ha ätit utan ångest iallafall.

När jag gick för att köpa de sista ingredienserna till kvällens missag passade jag på att svänga in på Boots och köpa ett nytt nagellack i en vårig färg, aprikos. Nu är det dags att sätta mina mörkblåa och mörkbruna färger längst bak i badrumsskåpet och fylla på med pasteller.
Jag försökte fotografera en av mina händer men fick inte riktigt till färgen så det får duga med en bild av flaskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...