12 mars 2012

Tidig måndag

I morse väcktes jag 7.16 av en kramig Steve (bara kramar snuskbollar;-). Han väcktes av att solen strålade in i rummet och blev uppenbarligen på gott morgonhumör och ville dela med sig av känslan. Problemet är att om jag blir väckt vid sjutiden kan jag sällan somna om, men hur kan man bli sur av att väckas av kramar och pussar?!:-) Efter att ha vridit mig i sängen i nästan 45 minuter (när Steve lyckats med uppdraget att väcka mig så somnade han själv snabbt om) steg jag upp, fixade frukost och satte mig framför datorn. Jobbmotivationen brukar minska i takt med att temperaturen stiger utomhus, men jag lyckades göra allt jag planerat för dagen även om det gick segt. Jag tog också en timmes promenad till Wandsworth Common i solen.

Jag orkade inte gå till Body Combaten ikväll, tror det är allergi på kommande för det brukar suga musten av mig. Jag måste gå och köpa allergitabletter imorgon efter Body Conditioningen.

Ikväll blev det Steve som fixade middagen, engelsk frukost. Smakar bra som både frukost och middag och perfekt LCHF-mat, mättar i timtals.
Nu ska jag korrläsa Steves CV ännu en gång. Hans första försök blev underkänt. Det har äntligen kommit upp ett jobb inom hans område som han kan söka. Ännu bättre är att det ligger 15 min promenad från oss. Han brukar göra bra ifrån sig på intervjuer, har alltid fått jobbet han sökt, så man får hålla tummarna att han kommer till intervju och att det går vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...