2 augusti 2012

Första träningen efter semestern

Nu är det dags att återvända till rutinerna. Förutom några entimmespromenader och två kvällar när jag var ute och sprang blev det inte mycket träning under semester. Som vanligt alltså. Jag började ganska lugnt i imorse med en timmes pilates. Tyvärr var den vanliga instruktören inte på plats utan en ersättare som stressade som fan. Hon verkade fokusera mer på att vi skulle göra så många rörelser som möjligt istället för att upprepa dem och få dem rätt. Man hann inte ens andas rätt. Nej, hon var inget bra.

Ikväll ska jag gå på body combat så då blir det svettigt till max. Få se hur mycket sämre min uthållighet har blivit under mina tre veckors latande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...