9 oktober 2012

Jobb och mat

Idag har jag varit jättetråkig, inte gjort annat än jobbat. Jag hoppade över Body Conditioning för jag ville kunna jobba undan så mycket som möjligt så att torsdagen förhoppningsvis kan vigas åt att packa och sedan middag och drinkar med Nina. Semestern måste firas lite tycker jag:-)

Jag har iallafall ätit jättegott idag, idel gamla GODingar. Till lunch gjorde jag blomkålsrisotto dit jag blandade champinjoner, gröna bönor, lök och färdiggrillad kyckling och till middag blev det...
kokosplättar med hallon och yoghurt. Muuuums. Nu sitter jag nöjd och jäser i soffan.
Nej, nu är det dags att kolla på säsongens första avsnittet av Solsidan på TV4 play. De har ju gjort serien fri för oss utlänningar nu också. Bra gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...