18 oktober 2012

Jobbat och gymmat

Snart helg, härligt. Fast jag bara jobbar tre dagar den här veckan så har arbetsveckan känts jättelång. Det tar nästan alltid en hel vecka innan allt börjar flyta igen efter bara några dagars semester. Jag är väldigt bra på att ta semester när jag gör det, skänker inte jobbet en sekunds tanke från och med när jag stänger datorn.

Jag sov dåligt igår natt och var långt ifrån utvilad när väckarklockan ringde kl 8. Jag gick iallafall på mitt dubbelpass på gymet, zumba och pilates, vilket piggade upp lite. Halv fyra promenerade jag till Clapham Junction och för min månatliga massage. Måste säga att min massör är väldigt grundlig och vågar ta i med hårdhandskarna vilket jag gillar. Man betalar ju för att de ska massera musklerna, inte skinnet.

Till middag var jag sugen på ugnsrostad blomkål som jag åt med köttbullar gjorde av korvkött (finns att köpas i lösvikt här i England)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...