27 april 2012

Dagens resultat i köket

Nu är jag mätt och belåten. Blir man inte mätt efter en engelsk frukost (fry-up) så blir man det väl aldrig. Steve är expert på att steka ägg så att gulan ännu är rinnande. Gott att doppa i.
Eftersom vi får besök av mina föräldrar nästa vecka så passade jag på att baka en dubbelsats kokosmuffins så att vi har till kaffet. Tänker också svänga ihop en sats chokladbiscottis senare i helgen, hade inte tillräckligt mycket mandlar hemma nu för att jag skulle ha kunnat göra det ikväll. Jag rörde också ihop en dubbelsats fröbröd så nu är äggen helt slut här hemma:-).
Imorgon ska jag på lunch till Annika. Vi har ju inte setts på evigheter så jag ser verkligen fram emot att gå igenom allt som hänt sen senast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...