12 april 2012

Stressig dag

Ännu en dag med mycket växlande väder, regn, sol, moln, mera regn osv. De senaste dagarna har det till och med åskat. Det är något jag inte kan förstå för det har verkligen inte varit tillräckligt höga temperaturer för att skapa åskmoln, fast kanske 13 grader räcker i England:-) Steve säger att det är väldigt vanligt med sånt här väder i april, det har till och med ett speciellt namn som jag inte minns nu i all hast.

Steg upp kl 7 i morse för att få så mycket som möjligt gjort under dagen. Jag tog dock en sväng till gymet för lite Zumba men skippade pilatesen. Vi hade ny instruktör idag som inte var i närheten lika bra som den tidigare. Jag hoppas att hon bara hoppar in några veckor och inte är permanent:-( Typiskt, så fort jag gillar en instruktör slutar han/hon.

Ni hittar dagens måltid här nedanför, sesamfröpanerad lax, en klick creme fraiche och stekta "Greens" till lunch.
Stekt griskottlett (hör inte till vanligheten att jag äter griskött här, serveras sällan på restaurang tycker) med gräddstuvad vitkäl till middag, mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...