1 februari 2013

Äntligen, äntligen fredag

Pust, den här veckan har jag verkligen inte legat på latsidan. Det har varit fullt ös medvetslös redan från måndag, jag fick till och med avböja projekt redan på måndag.

Igår hann jag också packa tre lådor med kläder för golvläggningen som börjar på måndag (lättare att flytta skåp när man tömt dem) och jag tror det blir två till idag innan jag åker in till city för att träffa Mia på välbehövlig AW med både middag och drinkar. Gud vad jag ska njuta.

Jag har iallafall hunnit klämma in ett gympass idag och på vägen dit så lämnade jag in en sopsäck fylld med avlagda kläder, väskor och skor till en välgörenhetsorganisation. Den här gången fick hemlösa hundar och katter ett bidrag...främst för att deras butik låg närmast till:-). Det blir mindre att lämna in för varje gång jag gör en utrensning så kanske jag har börjat köpa färre grejer eller mindre billigt skräp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...