10 oktober 2013

En ganska så vanlig torsdag

Sådär, då är Steves ena julklapp hemklickad, få se vad han säger. Jag är nöjd iallafall:-) Jag kommer också att förnya hans årliga prenumeration av Cycling Monthly eller vad tidningen heter. Han frågar oroligt varje år när julen närmar sig om jag har förnyat prenumerationen:-) Julklappsshoppingen har gått som på räls hittills måste jag säga, inte mycket kvar nu.

Idag har jag spenderat nästan lika mycket tid på gymet som framför datorn. Det har var en av de dagarna. Först 1 timmes pilates på morgonen, följt av Body Pump på eftermiddagen och sedan avrundade jag med Zumba på kvällen. De är alla så olika träningsformer så det känns inte nämnvärt i kroppen, förutom i bakmusklerna eftersom det verkar vara "bakvecka" på gymet den här veckan. Det har varit ett fasligt "squattande" i varje pass.

Imorgon är det iallafall vilodag och på kvällen ska jag träffa en massa Österbottningar på AW vilket ska bli jättekul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...