30 mars 2015

Effektiv måndag

Känner mig riktigt nöjd med dagen, trots att det är måndag. Har hunnit med allt jag planerat och mer därtill; jobbat, bytt och tvättat alla sängkläder, köpt påskgula tulpaner (knep de sista buketterna trots att klockan var 10 på morgonen) ... upptäckte samtidigt att de börjat sälja Marimekko-servetter på Sainsburys. Äntligen lite kvalitetsprodukter i butiken:-)
Jag besökte också vår stora Homebase-butik (inredning) i närheten och plockade på mig lite ditt och datt som jag har behövt köpa länge.
Den här gula busken har tajmat sin blomning väl.
Jag beslöt mig också impulsivt att besöka utställningen Art of the Brick imorgon eftermiddag. Den stänger i mitten av april så det var nu eller aldrig. Utställningen består av konst som är byggd helt av legobitar. Det kan inte vara någon billig konstform med tanke på hur dyra legobitar är ... såvida inte konstnären har sponsrats av lego

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...