10 mars 2015

Tisdag och bokklubb

Godkväll i stugorna. Jag är nyss hemkommen från den svenska bokklubben som hålls i North Sheen varje månad på den svenska restaurangen Stockholm Restaurant and Deli. Nya människor dyker upp varje gång men det är alltid lika trevligt. Vi diskuterar månadens bok kanske 1/3 av tiden och livet resten. När man som jag jobbar hemifrån så är det guld värt att komma ut bland folk då och då så att man inte blir alltför konstig och inbunden:-)

När vi skulle gå såg jag som i en uppenbarelse att de sålde SOCKERFRI påskmust (restaurangen har också en liten deliavdelning). I Finland har jag aldrig sett sockerfri jul/påskmust och inte på IKEA heller, men här hade de minsann. Jag greppade genast 2 flaskor. De här får INTE Steve dricka av, vill han ha påskmust får han åka till IKEA och köpa själv.
Annars har dagen bestått av en timmes svettig och muskelbrännande Body Conditioning och jobb, jobb och mera jobb. En vanlig dag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...