6 mars 2015

Shopping

Här är två av mina fyra senaste tröjköp. Jag behöver ju så mycket nytt när jag sitter hemma mest hela dagarna:-) Skitsamma, det är ju inga dyra saker precis.

Jag är inget fan av rosa egentligen eftersom färgen inte passar mig alls, men när jag såg den här neonrosa stickade tröjan på H&M så kunde jag inte motstå den, färgen var så pigg och vårig. Jag passar i starka färger dock.
Idag gjorde Steve och jag misstaget att gå en runda på TK Maxx och 5 minuter senare fick jag ögonen på den här stickade tröjan som jag tyckte var hur fin som helst. Nu får vi nästan hoppas att sommaren inte blir alltför het så många stickade tröjor som jag har i mina samlingar:-)
Imorgon blir det uppstigning kvart i åtta då min dansklass har flyttat till kl 8.15 istället för 15.15. Är kanske inte en tid som man vill stiga upp på en lördag men vad gör man, jag gillar klassen för mycket för att jag inte skulle försöka ta mig dit iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...