13 januari 2012

Fredagslyx

Den här dagen har gått åt till att jobba och städa. Kändes som om det bara var en fråga om timmar innan dammråttorna skulle få ben och springa över golvet. Steve protesterade som vanligt när jag förde städningen på tal och föreslog att vi skulle göra det "imorgon" istället (det är hans svar på allt som är jobbigt). Men nej, det gick inte den här gången och han vande sig tillslut med tanken efter en stunds surande:-)

Till middag gjorde jag fläskfile som jag fyllde med philadelphiaost och skivad soltorkad tomat och lindade in i bacon. Mia berättade igår hur gott det är att fylla fläskfile med philadelphiaost så jag beslutade mig för att prova på och det var faktist underbart saftigt och gott. Till köttet åt jag min nya favorit, stuvad savoykål.
Efter middagen värmde jag en mugg med glögg som jag sötat med sötningsmedel.
Nu kan helgen börja:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...