22 januari 2012

Slapp söndag

Söndagen har varit lika lugn och slapp som de flesta söndagar i det här hushållet. Vi har iallafall haft full tillgång till toaletten eftersom byggkillen inte var här idag, så slapp planera så väldigt.

Jag kom just hem från gymet efter ett härligt Zumba-pass och ännu härligare dusch. Nu känner jag mig som människa igen. Jag gick inte till gymet igår och hade därför inte duschat sen i fredags. Dusch varannan dag är maximalt vad jag står ut med. Hoppas verkligen att badrummet blir klart på tisdag som lovats eftersom gymet kommer att börja renovera sina duschar från och med imorgon.

Steve var ut med några kompisar igår så idag har han mått som han förtjänat:-) Han är nog också mer desperat efter en riktig dusch än jag var eftersom man alltid känner sig så ofräsch dagen efter att man varit ut på ett sjöslag. Man riktigt känner hur spriten tränger ut ur porerna. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...