31 januari 2012

Sjukstuga

Var tvungen att annullera dagens lunch på Savoy då Steves förkylning med snuva övergått till envis hosta. Det skulle inte ha varit så lyckat om han hostat sig genom hela lunchen, varken för oss eller de andra gästerna. Jätteirriterande för jag hade sett fram emot besöket. Nå, de kommer säkert att ha fler erbjudanden. Jag har inte drabbats av Steves envisa förkylning ännu mer än att jag nyser lite då och då. Brukar generellt inte drabbas av förkylning så jag hoppas att jag klarar mig undan den här gången också. Jag har ju en massa gympass att gå på:-)

2 kommentarer:

  1. voj attans, men det kommer säkert fler ggr. Hoppas han blir frisk snart! Du får passa upp på honom lite extra nu när han är sjuk, du vet ju hur sjuka de blir...; )

    SvaraRadera
  2. Jo, de brukar alltid ha sådana där specialerbjudanden på dyra ställen när det är lågsäsong.

    Läste någonstans att kvinnor känner medömkan med en sjuk man i ganska exakt 5 minuter så de fem minutrarna använde han upp för flera dagar sedan:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...