2 januari 2012

Nyårsfirande del 2

Igår åt vi nyårsmaten, idag drack vi (eller jag, Steve gillar inte vitt vin) det mousserade vinet. Jag hade köpt en liten flaska Prosecco och OMG vad den var GOD. Skulle ha kunnat dricka en till.
När Steve kom hem efter att ha besökt en cykelgalen kompis som köpt ännu en ny cykel, stöpte vi i tenn som jag köpt i Finland för att se hur året skulle bli.
Steve, ovan som han är av att försöka tolka tennskapelser, kunde inte alls se vad hans klump föreställde, medan jag kunde se lite pengar iallafall (eller om det var önsketänkande:-)). Min ser ni här nere (ignorera mitt avskavda nagellack). Jag kan se både en kamel och ryttare med konstig hatt från den här vinkeln. Vad det betyder vet jag inte, ska jag kanske resa till ett land med kameler under året? Varför inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...