16 januari 2012

Vårshopping

När jag gick till mataffären på lunchen passade jag på att kolla i affärerna i vårt shoppingcenter och kom faktiskt hem med ett par fynd. Är så trött på vinterkläder nu att jag inte ens orkar gräva på reahängarna, nu är det våriga och tunna kläder som väcker mitt intresse.
Den här ljusgrå toppen hittade jag på H&M. Det lär ju ska bli inne med pudriga färger till våren och ljusgrått är typ den enda "pudriga" färgen som passar mig. Jag tänker skippa bältet eftersom jag inte har någon midja så det ser bara löjligt ut.
Den här toppen köpte jag på Next. Den är mörkgrå med inslag av blått, gult och rosa. Jätteskönt tunnt material.
Som en motvikt till allt vårigt köpte jag också ett par juldekorationer som reades ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...